Varainhankintakampanja askel askeleelta

Varainhankinta ei ole aina helppoa. Vaatii joskus hyvää johtamistaitoa päästä hyviin tuloksiin. Parasta on kuitenkin, jos päätökset tehdään yhdessä ja kaikki myyjät ovat innostuneita tuotteista. Näillä askeleilla järjestät hyvän ja menestyksekkään varainhankintakampanjan.

 

1. KAMPANJAN ALOITUS

    • Päätöksen tehtyänne toimitamme esittelypakkauksen henkilölle, joka vastaa kampanjasta. Mallituotteiden avulla hahmottuu, minkälaisista tuotteista on kysymys ja kuinka ne on pakattu. Mallituotteet ovat maksuttomia.

    •  

    • Esittelypakkauksessa toimitamme kaikille myyjille tilauslistat ja laadukkaat myyntikuvastot hintoineen.
    • Myyntikuvastojen ja joukkueen oman Kotisäkki -kaupan avulla tehdään myyntityö. Varainhankintaa tekevä saa aina 30% katteen!
    • Jos toimitte yhdessä MyClubin kanssa, voit sisällyttää tiedot myös sitä kautta lähetettävään viestiin.
    • Voit halutessasi aloittaa kampanjan sähköisesti vaikka heti.

       

      2. TUOTTEIDEN TILAUS

      • Suosittelemme sopimaan varainhankinnasta päättävien kanssa yhdessä, kuinka kauan teette myyntikampanja kestää.
      • Jokaisen myyntiin osallistuvan kannattaa syöttää tilaukset, myös paperikaavakkeilta, joukkueen omaan Kotisäkki -verkkokauppaan. Kauppaan voi pyytää myös asiakkaita suoraan tekemään ostoksia. 
      • Voit seurata myynnin edistymistä omasta Kotisäkki -kaupasta. Jokaisesta kauppaan tehdystä tilauksesta tulee kampanjasta vastaavalle sähköpostitieto. Kun kampanja päättyy voit helposti yhdellä välittää tilauksen kaupasta meille. Tuotteiden toimitus kestää yleensä 5-7 päivää kampanjan päättymisestä.

       

      3. TUOTTEIDEN POSTITUS

        • Toimitamme yli 50 kpl tilaukset maksutta lähimpään postiin. Suurien tilausten kohdalla otamme yhteyttä ja sovimme parhaan mahdollisen toimitustavan.
        • Tuotelaatikoiden mukana tulee jakelua varten paperipusseja, sekä printatut tilauslistat, joiden avulla tilaukset on helppo lajitella.
        • Tilauksen jäädessä alle 50 kpl lisäämme tilaukseen toimituskuluja 8 €.
        • Voit myös valita Kotipaketti-toimituksen suoraan haluamaasi osoitteiseen ilmoittamalla meille. Tällöin toimituskulut ovat 20 €. Posti on yhteydessä vastaanottajaan 1-2 arkipäivän kuluessa lähetyksen postituksesta ja sopii lähetykselle toimituspäivän ja toimitusaikavälin. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, vastaanottajalle lähetetään yhteydenottopyyntö. Suurimmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen arkisin klo 21.00 asti. Muilla alueilla lähetykset jaetaan perille klo 14.00 tai 16.00 mennessä. Palvelu on saatavilla Manner-Suomessa osoitteisiin, joihin on katkeamaton maantieyhteys.
        • Tuotteet voi noutaa myös varastoltamme. Nouto pitää sopia erikseen.

         

        4. LASKUTUS JA JÄLKITOIMITUKSET

          • Toimitamme tuotteet pääsääntöisesti muutamassa päivässä. Kun luovutatte Kotisäkit eteenpäin, on viimeistään hyvä pyytää maksu niistä. Voitto-osuus jää suoraan joukkueen tilille.
          • Lähetämme laskun noin viikon kuluttua toimituksesta ja laskulla on maksuaikaa 14 vuorokautta. Suosimme sähköistä laskutusta. Paperilaskusta perimme 5 € laskutuslisää.
          • Vastaamme yrityksenä Kotisäkkituotteiden laadusta, vioista ja mielikuvasta. Kaikissa ongelmissa, asiakkaita pyydetään ottamaan suoraan meihin yhteyttä.
          • Jos joudutte tekemään jälkitilauksen, on sen postitus- ja pakkauskulut 8 euroa, mikäli tilaus on alle 50 kpl. Tämä tarkoittaa myös asiakkaiden haluamia tilauksen muutoksia. Asiakaspalautuksista pitää ottaa yhteyttä meihin.

           

          5. TOIMINTATAPA JOS OSTAJA ON YRITYS

        1. Jos myyt tuotteita yrityksille, teemme heille erillisen alv. laskun. Vähennämme teille tulevasta laskusta normaalin katteen mukaisen voittohyvityksen. Tilauksen tulee olla arvoltaan vähintään 250 €. Ilmoita tästä erikseen meille tilauksen yhteydessä. Yrityksestä tarvitaan tarkat tiedot: yrityksen nimi, y-tunnus, osoite, sähköposti, puhelinnumero, yhteyshenkilön nimi ja sähköisen laskutuksen tiedot. Voimme tarvittaessa yksilöidä tuotteita esim. brodeeraamalla ja näistä voimme sopia myös suoraan yrityksen edustajan kanssa. Jos haluatte tilata joukkueen omalla tunnuksella myyntiin esim. Pipsa -laukkuja niin ottakaa meihin yhteyttä ja tehdään tämäkin!

        2.  

          TULIKO MIELEESI KYSYMYKSIÄ?

          Ota yhteyttä ja suunnitellaan tuottoisa kampanja!